Spring naar inhoud
Jouw omgeving Accare homepage

Klachtenregeling

Ben je ontevreden over Child Study Center Opleidingen? Dan horen wij dit graag. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over het Child Study Center Opleidingen en willen ons graag blijven verbeteren.

Een klacht kan gaan over een opleiding of cursus die je volgt bij CSC Opleidingen. Mocht het gaan over een klacht van een opleiding waarbij Accare alleen het praktijkdeel verzorgt dan dien je contact op te nemen met de betreffende opleidingsinstelling.
Als je het niet eens bent met een besluit of docent dan bespreek je dat eerst met de direct betrokkenen. Mochten jij en de docent er niet uit komen, dan kan je een klacht indienen bij CSC Opleidingen. Je kunt daarvoor onderstaand klachtenformulier invullen. De manager CSC Opleidingen neemt de klacht dan in behandeling en neemt binnen 5 werkdagen contact met je op. Wij streven ernaar om jouw klacht binnen 4 weken af te handelen. Het besluit ontvang je schriftelijk per mail. De klacht wordt vertrouwelijk behandeld en wordt maximaal 5 jaar bewaard.

Klachtenformulier Accare Child Study Center

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Datum klacht: Dit veld is verplicht
Heb je over deze klacht al eerder contact gehad met het Accare Child Study Center? Dit veld is verplicht
Om ervoor te zorgen dat de klacht zo goed mogelijk behandeld kan worden, kan het nodig zijn om gegevens die betrekking hebben op deze klacht te delen met betrokkenen en extra informatie in te winnen. Geef je hier toestemming voor? Dit veld is verplicht

Alle velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Niet eens met het besluit

Mocht je het niet eens zijn met het besluit dan kun je in hoger beroep gaan bij de externe klachtencommissie. Dit kun je doen door het bezwaarformulier klachtenafhandeling in te vullen en te verzenden. Deze commissie wordt voorgezeten door een onafhankelijke derde en bestaat verder uit de HR-adviseur van Accare CSC Opleidingen. 

Na hoor en wederhoor, weging van de argumenten en lezing van eventuele documentatie, zal zij je klacht gegrond of ongegrond verklaren. Dit oordeel is bindend; eventuele consequenties voor CSC Opleidingen worden direct na de uitspraak door hen afgehandeld.
Dien het hoger beroep binnen 5 werkdagen in na de dagtekening van het besluit van de manager CSC Opleidingen. De externe klachtencommissie laat je binnen 3 werkdagen weten wat zij met jouw klacht doet. 

Contact klachtenfunctionaris

Een klacht indienen bij de externe klachtencommissie doe je door een kopie van het ingevulde formulier, die je per mail hebt ontvangen, als bijlage te sturen naar:

Klachtencommissie Accare Child Study Center Opleidingen
t.a.v. mevr. drs. W. (Wilma) Zoodsma
academie@karakter.com